Eén klik draadloos presenteren bij AV AT LAST

Waarom zou u niet draadloos presenteren?

Draadloos presenteren is de gemakkelijkste manier van presenteren, maar is dit wel zo??
Bij draadloos presenteren is het niet altijd even makkelijk om de verbinding tot stand te brengen.
Je loopt vaak tegen de volgende punten aan:
  • welke software heb ik nodig?
  • moet ik met een bepaalde wifi verbinding maken, zo ja welke?
  • Heb ik dan nog toegang tot internet?
  • Kan ik mijn complete scherm laten zien of kan ik alleen documenten tonen?
Draadloos presenteren is dus niet universeel, en dat is een probleem. Niet ieder bedrijf kiest voor dezelfde systemen en er zijn een hele hoop systemen.
Dus waarom zou u toch voor draadloos presenteren moeten kiezen?
Heel simpel, het is altijd sneller presenteren als u maar een systeem binnen uw bedrijf kiest. Hier laten we de vertegenwoordigers die ook naar klanten gaan even buiten beschouwing.
Er zijn namelijk ook systemen waar je geen software voor nodig hebt en je de verbinding niet verliest met internet.
Dit zijn vaak wel de iets duurdere systemen maar ze werken ook wel geweldig. De twee meest gebruikte zijn op dit moment Barco's ClickShare en Kramer Via. De keuze tussen deze is afhankelijk van het gebruik.

Zou u graag een demo willen van de verschillende systemen?
Kom eens langs in onze showroom en beslis zelf welke bij u past.

Met vriendelijke groet,

Mark van der Last
AV AT LAST | Audiovisuele installaties







 

Reacties